3/6 .. 11:25 { nkpg idag =D

hejsan!
ojdå.. jag skrev visst inte igår! men lite kortfattat ifrån igår då, jag snacka med simon (Filosof) i tele i 40 min haha fyfan det var kul =D sen så flumma ja bara vid datan + så fixa mamma o jag mitt rum, vi måla mitt rum eller aa en vägg vit.. så det blev bra, sen tog jag det bara lugnt, la mig redan i sängen vid 11 halv 12 o kolla dhw, det var riktit bra! juste, så släpptes också en ny diss till Zin Kim, med Tobbe k, Tobbe b & Filosof! =D fett tööööng var den, höhö.. hmm o nu ska ja väl typ snart leta upp vad jag ska ha för kläder idag, buuurrh de är lite kallt ute, så inte så tunna kläder idag inte, nepps.. efter det ska jag duscha o sedan börja sminka mig, sen tar jag 5 bussen in till norrköping =) ska vara med världens underbaraste michael, vet faktiskt inte vad vi ska hitta på? nåt blir det väl tror jag, annars blir att bara vara hemma hos han.. o så ska jag sova där hos han också, det blir nice! .. + idag när jag åker iväg o det så ska mamma fortsätta med mitt rum, hon ska tapetsera o det, sen fixa upp alla saker på väggarna o det som jag ville ha det, hehe så det kommer nog bli bra. menmen, bloggen uppdateras väl mer senare eller imorgon, puss!

föresten, jag har lite o säga.. men vet inte vart jag ska börja för det finns ju så mkt o säga, men vem fan är du? du leker nån som du inte är, skryter om dig själv, shiet lägg ner din mes... o kolla så du beter dig? shiet, knullar folk som om dom vore horer, du säger det är för dig du får dom i säng? men hah, det är inte du, du går bara på dom svaga ditt äckel.. kolla vem som egentligen är en hora? skojjaru me mej shiet.. o kolla vem som snackar o säger "hoppas du håller vad du sagt" men vem fan är det som bangar? eller tar typ 98 år på sig? haha jo du! o föresten... du behöver nog duscha, kolla alla äckliga vaxklumpar i ditt hår, shiet det är vidrigt, inte fräsht o när bytte du kläder sist? shiet uue... o din musik, eller vad ska vi kalla det? nåt påhittat? du kommer ingenstans med att rappa om ditt jävla knark, vad tror du egentliegn? är du cool? lägg ner! .. du är en levande varelse utan hjärta, vet inte vad man kan kalla dig. finns så mkt o säga, men vet inte hur ja ska säga det, shiet vad gjorde jag med dig? ett stort äckligt misstag, ALLTING... o lilla gubben lägg ner allt nu, sluta leka, för det du leker är ingenting.. inse att som du behandlar blir du nu behandlad... TWWWWWIIIIIIIIIIIIIII!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0