4/6 , trevligt. haha

hejsan!
åkte som sagt in till norrköping igår med 7 bussen =) o när jag väntade på bussen i centrum så kommer ermin också o ska åka med bussen, fett rolig kille det där haha, mkt skratt blev det.. menmen sen blev hämtad i rese utav tobbe b, mkt snällt.. o så satt nysten o emme i bilen oxå hehe! iallafall så drog vi oss till tobbe b ett tag softa där o så, sen bestämde ja o nysten oss för att dra hem istället, för vi palla nt gå så sent... o när vi kom hem till han så la vi oss i sängen o så o kolla tv o myste lite, sen gick vi o hämta film istället, för det var inget bra på tv haha.. vi typ ändra film efter de hade gått 10-15 hela tiden, haha ingen var ju fan bra, sen så kom ja på filmen blodsbröder o sa att ken ring var med i den, haha så vi kolla på den, fast ja typ somna innan ens halva filmen hade gått hihi.. hmm, det var gårdagen! o idag så vakna jag först 10, sen 12, sen kl 2.. o vid 2 ringde tobbe b o sa att han skulle komma o hämta mej o gulliga nysten, så det var bara att upp o klä på sig kläder o gå ut! haha ja hade ju inte ens sminkat mej eller nåt,hade sovit med smink o det också, pinsamt värre! iallafall så softa vi hos tobbe ifrån kl 2 till 15 över 8 =) för vid kvart över 8 åkte tobbe b, emme, kimbelie o nån kille o handla, så jag joinade med dom så fick jag skjus ner till resecentrum, mkt snällt där jajamensan.. iallafall igår o idag vart riktit kul o bra =) jag verkligen älskar att vara med nysten, älskar att vara i hans närhet, är så himla glad att ja ens kan vara med han.. är så himla glad! slutar aldrig kämpa... hmm, juste =D mamma har tapetserat o målat klart mitt rum, nu är saker uppsatt o sånt också, de saknas bara nån talva sen äre priiiiiiima =D det blev faktiskt bra, jag är nöjd! .. nej men fan jag börjar bli lite trött asso, ja funderar på o kolla på desperate housewives eller prison break, det var länge sen! men tror de blir dhw.. ja kanske somnar, eller kanske inte.. vi får se, ja kanske kommer in på msn o de senare sen om ja som sagt inte somnat, annars finns jag på mobilen =) ni som har mitt nr, är dom ända som får ringa ;) haha.. godnatt, puss!

GE MIG SOLEN TILLBAKA, JAG VILL SOLA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0