7/6 ..

hejsan!
det var ett tag sen jag skrev nu... vet inte vart jag ska börja eller så, men jag orkar fan inte med detta längre! jag är ett misstag som skapar problem o sabbar o fakkar allt, så vad ska man med en sån som mig till?  jag vet inte vem jag är, jag känner inte mig själv eller nåt, jag vet inte vad jag ska ta mig till! jag behöver ett bra självförtroende i allt för o kunna klara av att lyckas med saker o sedan inte sabba det igen, men jag har inget självförtroende? så hur ska det gå att börja lyckas, hur skaffar jag självförtroende... herregud, vem fan är jag? jag vet itne vad jag vill längre, jag vill inte o tänker itne göra nåt förns jag lärt känna mig själv.. o jag tänker skita i allt istorsätt, inget illa emot er, men vi märker om jag svarar eller inte! vill börja om ifrån ruta ett... men då måste jag ge upp allt, o börja om på HELT NYTT, men vene om ja kan det.. aja vi märker hur detta blir, jag ska iallafall lära känna mig själv nu.. jag orkar inte må som jag mår nu, sabbar allt, vet inte vad jag vill, kan inte tänka klart o bara fakkar allt.. det regnar inom mig! hejdå

FÖRLÅT TILL ER ALLA SOM JAG NU, DÅ ELLER IALLAFALL NÅNGÅNG SÅRAT!
jag önskar jag kunde få det ogjort, allting som inte vart bra jag gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0