8/6, 03:31 .. fuckad kväll o natt TOTALT, men till slutet blev de bra.

som sagt fuckad kväll o natt totalt.. jag hatar detta, så barnsligt men på ett sett förstår jag, menmen lägger mig inte i längre,låter dom hållas.. o ja skriver inte ut vad eller namn, det får vi ta på msn ni som är nyfikna men det är bara dom närmaste som får veta! höhö.. iallafall, det är sjukt hur mkt jag älskar nysten, boooww, han är mitt allt.. plus det kanske blir så att jag flyttar hem till honom snart :$ tihi, men inget mer skrivande för nu är klockan halv 4 o jag ska upp kl halv 9, för jag har soc möte o shiet ;s sen vid 5 senare idag på eftermiddagen så ska jag in till norrköping till min älskade micke. hmm, aja jag måste verkligen sova nu, ja uppdaterar mig senare! o föresten, simon (filosof) är en sån sjukt underbart bra vän, like a brother! iallafall GODNATT =) pussheejjs!

o så ni vet så kommer ja inom kort, så snabbt som möjligt byta nr! men det kmr mer om de senare idag eller imr ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0