9/6 .. home again!

hejsan!
klockan är 5 i 12 så jag tänkte att jag börjar skriva nu, än när klockan är efter 12, så slipper jag berätta om igår, när jag nu innan kl 12 kan berätta om idag =D hahahaha.. cp är jag! iallafall jag drog som sagt igår till norrköping, men hallå ojj nu blev det att jag kommer berätta lite om igår ändå, menmen :P igår drog jag till norrköping som sagt, drog förbi bäkka också, vid rådhuset, eftersom hon jobbar där =) det var mkt trevligt, har inte träffat henne på länge faktiskt! hmm.. sen efter nån timme så drog jag hem till baby (nysten) o eftersom kl redan var 5 över 9 på kvällen då så blev det sängen dirr! haha, massa mys o massa film, eller nej faktiskt inte mkt film, bara 2 filmer ;o woow, rekord tror jag! haha iallafall, vi somna rätt tidigt också, mkt bra! ;) jag vaknade sen typ vid 20 över 4 halv 4, då låg jag o kolla i några minuter på hur söt min sötnos är när han sover hihi, sen gick jag upp o tog bort sminket o satte på mig nya rena kläder :) sen när jag var klar så vakna sötnosen haha.. o vid 10 i 5 efter han duschat o allt, så drog han till sin mor o det, sen 5 i 5 drog jag ti spårvagnen o åkte hem till syster =) där fick jag mina saker jag beställt ifrån oriflame =D jippiii! hahaha.. sen efter ett tag drog vi oss till rådhuset eftersom bäkkajobba själv, men vi var där bara i typ 40 min, det var för kallt o så var vi sjukt hungriga, så maddes pappa kom o hämta oss o körde oss till klinga o så köpte vi hamburkare o shiet :$ vi är tjockisar höhö.. menmen, sen drog vi oss hemåt till syster igen, o så käka vi o det, snacka lite osådär, sen sprang klockan iväg så vid halv 10 var jag tvungen att gå till spårvagnen så jag hann med 10 bussen hem! plus mamma var snäll o mötte mig, puss på henne! nu ska jag också gå upp ti mamii o försöka tigga till mig en cigg (a) haha! .. o så innan jag slutar skriva nu så vill jag bara säga att johan hanquist är den mest underbaraste o bästaste person jag känner, ärligt han är så jävla godhjärtat o allt, asso booww, finner inga ord.. har gjort allt med han fan, jag älskar honom enormt mkt, 17/5-08 - ett datum att minnas.. bobhöna & kimarley föralltid.   hmm... vid 1 ska jag sova iallafall, o somna till pb ;) puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0