about igår!

hejsan!
jag tog 5 bussen in till norrköping, hoppade av i eneby o gick i laburinten till johan, hehe! sedan softa vi ett tag satt bara o snacka, sedan kom lennie o hämta oss, vi åkte runt lite oså, sen hem till lennie o softa där! boooww, länge sen jag skratta så mkt "jag fryser får jag låna din jacka? eller nej Zin Kim kanske är i den, han kommer döda mig" .. allt handlade fan om kim, fyfan det blev ju tjatigt, men man kan ändå inte låta bli att garva åt johan, haha bästa med johan, alltid.. iallafall sen så vid halv 10-10 kom vi hem till johan igen, o jag fram med kameran, jag var ju tvungen att ta bilder.. jag satt där vid datan först o fota johan, men sen tänkte jag bilder på oss två måste jag ju ha? så jag la mig bredvid johan o vi tog massor med kort, fyfan vad kul vi hade! sedan fick jag låna en "playboy" tröja av honom =D o jag älskar ju den där parfymen så jag spruta ner hela tröjan med den, höhöhö h6.. men nu kommer några snygga bilder på mig o johan, puss!
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0