är med syster!

hejsan!
ja denna dag tänkte jag egentligen spendera hemma hos pappa med farmor o broshan, men det blev lite ändringar eftersom att jag sakna min syster madelene o min underbara michael så mycket.. så jag åkte in till norrköping med 5 bussen! jag drog mig direkt hem till syster, vi tog det mest lugnt o prata o sånt bara, sedan blev det käk o det var grillat.. mmhm så gott det var! efter det gick vi upp på rummet o la oss i sängen o pratade ett tag, sen blev det massa smsande, med olika folk.. o maria var en av dom alla, så vi gick ut o träffade henne eftersom hon var den ända i klocket jag smsade med, eftersom det är där jag är! efter det åkte jag o syster till stan o köpte glass på Mc'Donalds, riktigt gott men riktigt kladdigt hyhy, just det emelie o sanna var där också, min söta kork, vilket vill säga är emelie jag menar! det var kul o snacka med dom tjejerna också.. sedan vid 23:50 ungefär kom spårvagnen o vi åkte hem.. nu har jag precis ätit också, det blev en macka bara, jag blev iallafall mätt haha o ett glas juice, mmhm gott! plus så fick jag nåt skratt problem, jag kunde inte sluta skratta typ, men nu är det bättre.. o nu ska jag gå o ta bort sminket sedan blir det film med syster, mycket nice!

imorgon eller ja idag eftersom klockan är över tolv, så ska jag träffa min saknade nysten, jag har inte träffat han på 6 dagar men det känns som typ 100 år.. saknar han så otroligt mycket ='( menmen, senare idag ska jag träffa han.. o eftersom han ska iväg idag också i några dagar, till tisdag eller onsdag så efter det så lovade han mig att vi skulle ses o va så mycket jag ville, JIPPI.. jag är glad! jag älskar verkligen honom, hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0