BILDER & LITE INFO! woohoo

hej nattugglor! haha, eller det kanske inte är så man brukar säga? jaja det spelar ingen roll, jag är så rolig så! klockan är redan 01:47 så datumet har slagit över till 13/6 nu hehe, intressant? kanske inte.. men faktiskt så väntar jag på att prison break ska bli klart, o medans jag väntar tänker jag lägga upp lite bilder, som ni kan kika på! =)

vi börjar med en bild på mig hehe.. lite ego är jag, men så ni vet hur jag ser ut! japps

och här är en bild på mig o mina underbara systrar!
hhohoh

fy, jag kom just o tänka på en sak, jag är trött sisådär, men inte direkt sov trött? fast det kanske beror på att jag gick o la mig vid 12 imorse o sov till kl 5.. men jag tycker ändå det är lite, men vi får se! jag hoppas verkligen jag kommer kunna somna snabbt, jag behöver massor med sömn!

idag kanske selma kommer hit också?! men jag vet inte, vi har inte pratat på några dagar om det faktiskt, så vi får se hur det blir.. om inte så kommer nog jag åka in till norrköping skulle jag tro, men man vet aldrig, det kan ändra sig snabbt, jag kanske bara vill vara hemma, hmm vi får se!

nu tror jag iallafall att jag ska sätta på en film, men först måste jag få bort min bror som ligger helt utsträckt över hela min dubbelsäng! jävla skitunge haha.. ååh det ska bli så skönt att sova i min dubbelsäng igen, istället för bara en normal som jag har hos mamma, min säng är nåt jag saknar faktiskt, så man kan sträcka ut sig helt o det där, mmhm.. men nu som sagt ska jag byta om o sätta på en film eller prison break det beror på vad jag är sugen på om 5 min.. vi hörs folket eller aa nattugglor haha, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0