?!?!?!?!?!

du blir precis som förr.. allt går före mig, man hör inget av dig? är det detta jag är värd? är det såhär du behandlar? om det är så, så orkar jag inte med dig, då kan du dra faktiskt! jag har inte vart perfekt, jag har sagt förlåt o försökt kämpa o bevisa att jag menar det, men hur fan ska jag kunna bevisa o kämpa när du inte visar nåt? fyfan allt blir precis som förr, det var därför jag gick? .. allt är bra till en början, men sen fuckas allt? ser du inte? .. tror inte så! o jag hade bestämt mig för detta nu, men har du bestämt dig? du säger två olika saker.. jag börjar bli tveksam nu, ärligt.. så här kan det inte vara, du får en liten tid på dig nu, om du inte visar nåt så jag känner att jag gjort det bra, om du inte  visar det jag visar, då funkar det inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0