godnatt (K) ... plus, r.i.p therese johansson rojo!

klockan är 01:02 nu, men innan jag går o lägger mig var jag tvungen att skriva lite om therese johansson rojo igen.. när jag gick in på hennes kompisars blogg o läste om allt, så kunde jag faktiskt inte hålla mig ifrån tårar! jag kände henne inte, men jag tycker det är så hemskt, jag förstår inte hur man kan mörda nån för svartsjuka? fyfan, det skulle ju finnas andra sätt att lösa det på? men inte mörda... fyfan, hoppas verkligen dom får ett helvete som gjort det mot henne, jag menar det verkligen, ett HELVETE! .. therese verkade vara sån snäll o go tjej, som nästan alltid skratta, älskade att umgås med sina vänner, festa o bara ha kul.. o så vacker hon var! 

http://www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.9991716
på denna sida kan man se bilder o namn på dom som är misstänkta för att ha mördat therese, osv! .. helt sjukt, tycker så synd om therese verkligen äkta vänner: jennifer, emma, ina, sofia, elin o felicia, dom lider verkligen.. hm, vet inte direkt vad jag ska skriva, men jag hoppas iallafall att dom som gjort det får ett rent helvete, det är dom värda till max.. så som dom förstört så mångas liv nu, o visst dom har förstörs sitt eget också, men det är dom verkligen värda som sagt, mer tycker jag dom ska få!! nej gud, nu är jag arg..

menmen, nu ska jag kolla på prison break o sedan sova! .. R.I.P THERESE JOHANSSON ROJO! (F)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0