hemma igen! =)

hejsan!
ja vart ska vi börja.. jag tog 8a bussen hem, det är alltid skönt o komma hem tidigt, eller iallafall rätt så tidigt! när jag kom hem vid halv 10 sen så åt jag faktiskt 2 stora mackor o drack ett stort glas oboy, jag måste faktiskt säga att jag blev rätt mätt o FYFAN så gott det var nu faktiskt haha!

ja, just nu så sitter jag bara vid datan o glor ärligt talat, jag blev sugen på o skriva av mig lite.. t.ex att jag bara sitter o glor o har ont i hela kroppen pga att jag saknar nysten så enormt mkt, har faktiskt tårar i ögonen också just nu.. jag har inte träffat han på 6 dagar men det känns som 100 år, fyy jag klarar verkligen inte av att vara ifrån honom så länge.. o jag kommer få vänta ända till torsdag tills jag får träffa han igen, för att han är med davve till davves kusiner i åtvidaberg! menmen, jag längtar verkligen otroligt mycket till torsdag, det är det ända jag ser fram emot.

klockan börjar springa iväg tycker jag.. ja funderar på o sätta på en film eller fortsätta o se mina sista 3-4 avsnitt av prison break! tror faktiskt det blir prison break, det är så himla intressant o bra, jag älskar't.. jaja, det blir kanske lite mycket skrivande nu eller? hm ja, jag tror så.. jag skriver imorgon igen era godsaker, puss!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0