hos pappa, med farmor o broshan!

hej på er! jag gick o la mig vid kvart över 12 idag fyfan, bara sovit en o en halv timme imorse ju.. så det behövdes o så vakna jag vid 5 eller nåt o då snackade jag med pappa osådär, det är ju pappas helg men jag visste inte om jag egentligen orkade åka eller inte, men jag gjorde det eftersom farmor kanske får åka till sjukhuset, hon har blivit sämre, hennes lungor är helt pajjade o trasiga, verkligen inget roligt för nån av oss, men fy jag kan tänka mig hur farmor känner, eller nej det kan jag faktiskt inte, hon går o vet om hela tiden att hon kan behöva åka till sjukhuset närsom, att hon ska dö.. visst alla ska dö, men hon vet att hon kan dö närsomhelst liksom.. så jävla hemst, ja lider med henne! men vi har fått massor med skratt idag iallafall, vi kollade på talang 2009 o det blev mycket skratt som sagt, en tjej var ful i munnen tyckte farmor, så hon sa "en liten hammare skulle man ta fram o slå ut tänderna på henne hahahaha" .. jaa då kan man verkligen säga att vi alla skrattade.. o så var det nån liten kille som sjöng, visst han var bra men han sjöng ändå falskt osv, men farmor gilla det verkligen, ja det kan jag lova! hon sa hela tiden "den lilla killen ska vinna, min lilla grabb, åh han är så bra, han är min, min lilla kille, han är då duktig, han ska vinna!" hahaha kevin o jag bara satt o skrattade som idioter, sen skulle hon berätta nåt, jag minns inte allt, men det var nån som var liten eller typ 7 typ som fes o så kom det en bajskula.. jag vet man brukan säga en bajskorv eller nåt.. men farmor sa faktiskt bajskula, herregud vad vi skratta men iallafall så var det en kille som fes o så kom det en bajskula, men han märkte inte det förns nån halvtimme senare, o då tar han den o stoppar i munnen o springer till sin mamma o säger att han hitta en köttbulle hahahahahahaha, det var länge sen jag skrattade sådär mycket, oohja, det var verkligen roligt kan jag lova! sen var det massor mer saker, gällande det på tv, vad farmor sa, eller så berättade hon historier! ja det var riktigt roligt.. iallafall nu satte jag mig lite vid datan, kände att jag var tvungen att skriva av mig lite som sagt! hmm, snart ska jag göra nåt riktigt gott o äta o nåt gott att dricka, sedan ta med mig lite godis oxå, det är ett måste för mig haha, sen ska jag o bror kolla på Darkness Falls eller Twilight, men vi vet faktiskt inte vilken än.. darkness falls har vi liksom sett rätt många gånger o twilight har jag bara sett en gång o kevin ingen gång, men han tror den är så tjejig, men jag tycker inte det, jag tycker den är för både tjejer o killar! menmen, jag ska övertala honom om att vi ska se twilight, annars får det bli någon annan film, men vet inte riktigt vilken än, hehe iallafall, vad finns det mer att säga? jooo att pappa inte hade cancer, eller det var väl en början eller nåt men det kunde dom fixa till, fyfan vad glad jag är, sån himla lättnad o få ett posetivt svar, men han kommer att få gå dit rätt regelbundet sisådär, men hellre det! o så vill jag också skriva av mig lite gällande nysten, jag älskar verkligen honom, nåt så otroligt mycket plus så saknar jag honom massor, jag har inte träffat honom sen senast 5 på eftermiddagen i tisdags.. det är fan länge sen, iallafall för mig, hihi men jag har väl blivit beroende av honom, ungefär som mig o ciggaretten haha. jaja nog med skrivandet nu, ni som fortfarande läser hehe, förlåt för det blev lite mycket, men det är roligt att du/ni läser =) .. nu ska jag gå o ta nåt att äta o sedan blir det sängen! Föresten, hoppas selma kommer imorgon.. om inte, vad händer annars dårå? jag vill till norrköping isåfall, ajja, vi hörs folket, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0