ja vad ska man säga.. fyfan!

klockan är kvart över 4 o jag o pappa är helt osams... detta funkar inte! han kasta ut mig på ett underligt sätt, så nu ska jag flytta hem till mamma igen, vilket både är kul o tråkigt. menmen sånt är livet, blir att börja packa o så nu, sen flytta till mamma ett tag, sen blir det nog att flytta tillbaka, men vi behöver luft ett tag o inte es på ett tag.. jag känner inte igen dig längre pappa, men jag älskar dig ändå, men detta är nog bäst för oss båda, ett litet tag.. o tack till dig mamma för du finns, jag älskar dig mest.. tack för allt ditt stöd! .. pooh lite jobbigt idag asso, så det blir ingen norrköping heller! menmen, pusshej!


Kommentarer
Postat av: bajskim

vfbncymgyfygfvghfredfggtrefg

2009-06-04 @ 22:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0