jag döör av trötthet :S

hejsan!
klockan är fakking 09:45 nu.. jag vakna halv 9 utav att kevin min bror ville fråga mig ifall han skulle se bra ut på skolavslutningen o de klart, stilig vitklädd o shiet haha gullig han är :P <3 iallafall, ja pratade med pappa i tele förut, ja skulle fråga ifall vi eller iallafall om jag kunde få sola idag o det, o de är klart jag fick.. men sen fick ja veta massor andra saker, fett nervös o ledsen över de där! menmen, bara hoppas på det bästa :/ .. min pappa har vart på sjukhuset o sånt, det är det de handlar om hoho! iallafall, jag ärsjukt trött eftersom jag somna vid 4 inatt o vakna halv 9, vilket inte är bra! haha så funderar på o vila till en film eller nåt? men vet inte vilken haha.. ajjjjjaaa jag skriver mer sen, puss! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0