norrköping next!

hejsan!
förlåt, jag har inte orkat skriva faktiskt.. men kände att det behövdes nu! jag vaknade vid 1 idag, hoppa in i en dusch direkt, jag duschade säkert 20-30 min, fyfan så skönt det var, kokhett vatten, jag var helt röd efter, men jag älskar't! ajja, som sagt idag ska jag ju hem till johan :D <3 fyfan så jävla kul, jag har saknat han otroligt mycket, så idag ska vi ha KUL, jajamensan! snacka massa hemlisar, skratta massor, o hitta på nåt roligt bara, som alltid, jag älskar att vara med johan, vi har alltid så kul! plus så har han min favorit kill-parfym, så jag ska spruta ner hela mej :D haha.. jaja, min kamera ska med också, så bilder kommer! bobhöna o kimarley, ska bli som förr! :D <3 ajja, nu ska jag sminka vidare, jag skriver senare o det, puss!

btw, på midsommar kanske jag ska med emil o några få till en ö, o supa :D men bara kanske, vi får se.. men det skulle ju faktiskt vara kul egentligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0