solat o vart hos farmor!

hallojsan därsan, klockan är snart halv 7 o ja kom hem för typ 30 min sen.. jag har vart iväg o solat, mmmhm det var riktit skönt! men jag tog fan på 20 minuter o dom där solariumerna är sjukt bra, helt nya o allt.. så jag blev faktiskt lite röd, ojoj men lite bränd det gör inget, det går bort på 1 dag ändå =D men det var riktit skönt.. o när jag går ut därifrån så kommer maria (emils syster) så tog vi en cigg o snacka lite, sen skulle hon med in o sola, hehe! iallafall, när jag sen hade solat gick jag upp till farmor där pappa också är o har vart i 1-2 dagar o kommer vara kvar i några dagar till.. vi åt lite osådär, sen prata massor, det är alltid kul :) men sen en tråkig sak, jag fick reda på att pappa vart på sjukhuset osv, o det låter absolut inget bra :'( vet inte vad jag kommer göra ifall det inte är posetivt! åååååhhw................... :(  aja, det finns inte så mkt att göra, menmen.. jag glädjer mig iallafall åt denna dag, den var riktit mysig.. jag älskar er, pappa o farmor mest!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0