TODAY =D

hejsan!
dagen började lite seg osv.. har inte alls vart på bra humör! men det blev bättre till eftermiddagen/kvällen =) plus har jag pratat med jonte i tele också :D haha han är så gullig när han är full, helt lost o yr ju, haha aww! vi pratade lite om att han skulle komma ti mej på söndag, mycket kul, hoppas han håller det också, hehe! hmm, nu ska jag hoppa in i en dusch, sedan självklart efter det måste jag ta på mig body lotion o anstikts cream som vanligt ;) nice? jaa, det är det. hmm efter det blir det skräckis med lillmolly :D wooho, alltid lika kul, men jag har faktiskt börjat bli rädd? hur kommer det sig, när jag skratta som 13 åring åt riktigt läskiga filmer, medans mina vänner satt o var livrädda?! tihi.

imorgon så kommer syster till mig, fy vad glad jag blev när hon frågade det! =D först ska vi käka massor med god midsommar mat, sen massa grillat, godis, osv.. sedan blir det att dricka litegrann, fast det kanske blir mycket för mig? hehe busigt!

sen vill jag tacka simon för han räddade min natt.. massor med tårar o tänkande i timmar, men jag kunde somna med ett leénde, tack simon, du är bäst bror.. aja.. jag skriver mer inatt eller imorgon, puss!

Kommentarer
Postat av: selma

haha jag var en av dom " vännerna " som vart rädd :$ .. jag vill också komma till dig juu :(:(

2009-06-19 @ 16:22:28
URL: http://selmasedef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0