update för sista dagen i juni!

hejsan!
jaa som sagt jag berättar nu om igår 30/6, sista dagen i juni, jag kom ju hem på morgonen ifrån emil o kim, hyhy vilka tjockisar som ligger i sängen o inte gör så jag får plats.. iallafall jag somna vid 9-10 typ, men vaknar vid 11 utav att pappa pratar i telefon med nån läkare eller nåt, för min farmor vart tvungen att åka akut till sjukhuset :( detta bryter ner mig totalt jag vill bara skrika o gråta när sånt här händer, men jag kan inte.. det var nåt fel på lungorna osv, men hon klarar det, för jag vet att hon är stark! o så vill jag säga förlåt till min pappa, jag vet att han eller ja du inte läser detta, men ibland mår jag inget bra o förlåt för jag beter mig så dumt emot dig, jag älskar dig mest av allt pappa, jag ska försöka bättra mig! .. iallafall resten av dagen, vid 11-12 så försökte jag få pappa på bättre humör eftersom han ejj mådde bra som mig, men det gick inte så bra, det blev lite bråk osv, så jag somna till typ 3 då jag sedan försökte igen att få iväg pappa, vilket jag fick vid kl 4 ungefär, det var skönt o komma ut men ändå inte, för jag klarar inte av denna värme, det är så himla varmt, jag blir svimm-färdig! hmm, vid 5 ungefär la vi oss vid tv;n o vi båda typ somna till men ändå inte, sen lite innan 7 så rökte vi en cigg tillsammans o prata lite, sedan la vi oss i soffan igen, men vi somna o så vakna jag typ vid halv 12 eller nåt, för 1 timme sen typ.. fyfan hur ska denna natt bli.. ayyaa bara försöka sova, hmm fast ja har sån lust o gå ut?! ja vet inte varför, jag vill typ tälta eller nåt, shiet vad jag är sugen på det.. sen när man vaknar så solar man eller nåt, shiet bästa.. men de är väl bara mina drömmar nu :P hmm, klockan är över 12 så det är 1/7 idag, tihi o imorgon fyller min syster 5 år, grattis i förskott min älskade prinsessa! .. nej ja tror de blev lite mycket nu, vi hörs folket, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0