update for todaaay.

hejsan!
ja som sagt, madde var här idag! vad har vi gjort? först så tog vi det bara lugnt, satt o prata lite med min mamma! efter det gick vi ner på mitt rum o gjorde det mörkt, sedan satte vi på dom sista 4 avsnitten av prison break! så himla bra, helt sjukt vad bra det var.. men nu är det slut, fan också, jag vill se mer mer mer! ja, slutet var inte så bra heller, jag börja t o m gråta, eller ja, jag fick några tårar! jag levde mig in i det så himla mycket.. usch att det är slut, menmen, det var riktigt bra! ja vad har vi gjort mer? vi gick till ungdomshälsan, eftersom jag hade gyn-tid... men det var stängd o det blev något fel, missuppfattningar, osv! så vi gick hem till mig igen, o systers mamma kom hit o prata lite o sånt också, massor med skratt fick vi.. jag mamma syster o systers mamma.. det var kul! dom åkte för ungefär 20-30 min sen!

vad ska jag göra nu? jag är faktiskt riktigt trött, det känns som om jag aldrig är pigg längre faktiskt?! icke bra, jag måste nog sova mer.. ja funderar på att sätta på en film nu eller den nya serien som mamma tagit hem, hmm.. vi får se hur det blir! o på torsdag gissa vem som kommer hem då? jo min michael :D jippi.. ja saknar han nåt grymt mkt! ajja vi hörs senare, puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0