vaknade nyss av att syster ringde! :D

hejsan!
vaknade för 10 minuter sen utav att mammas kille kommer ner o säger "madde är i telefonen kim!" eftersom idag ska hon komma.. jag har inte hört mitt alarm på mobilen, jag gör aldrig det? det är skumt, menmen.. jag kom ju upp nu iallafall, så strax ska jag hoppa in i en dusch sedan blir det väl att gå ner mot centrum o hämta syster hehe o så tar jag med mig min älskade syster patricia också!

idag blir det väl att bara ta det lugnt o vara hemma hos mig, syster ville ju träffa min mamma också eftersom det var så länge sen, sen kanske vi går ut o yrar lite i finspång, det är alltid kul om man är med rätt folk som sagt :)  jaja, nu ska jag duscha.. skriver senare, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0