vi är trötta!

hallojsan!
jag o syster vaknade runt 2, då vi gick upp direkt o tog oss nåt gott o åt, det blev 2 mackor för mig o min gulliga syster satt o åt macka o nån tropisk-frukt.. ja, lite blandade saker! efter det gick vi ut o tog en ciggarett, mmhm det är alltid gott efter man ätit.. nu är vi på rummet bara, som vi vart ända sen vi hade rökt klart, syster ligger i sängen o slappar o jag sitter här vid datan o kände att jag behövde skriva av mig lite här på bloggen.

vad händer idag då? hmm, det är väl sånt som märks.. vi får snacka med lite folk o se ifall dom vill träffa oss, annars blir det väl att vi är själva med varandra, men det är väl inget fel på det? vi är ju rätt vana, hahaha!

ja, juste.. nysten har faktiskt inte ringt eller hört av sig idag o klockan är ändå 15:45 nu.. aja, han gör väl det senare, men det blir nog inget träffa honom idag iallafall eftersom han ska iväg.. ja nu finns det inte så mycket mer att säga, det känns som att jag har skrivit av mig av det jag vill få ut just nu, vi hörs senare, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0