30/5 .. lördag

hejsan!
gårdagen blev rätt lyckad ändå.. vid 9-10 så börja vi snacka med tommy som var hemma hos danne med nysten, manne, tobbe b, tobbe k, kimpan, emme o några fler =) så vi drog oss dit när dom festa! vi gjorde inte så speciellt mkt faktiskt, men jag älskar att vara i nystens närhet! plus så var jag ju med syster hihi.. iallafall så softa vi där osv, skulle egentligen sovit hos syster, men nysten fråga om jag kunde sova hos honom o jag faller direkt o gjorde det såklart.. ska bevisa för dig, gör allting för dig, ska kämpa för dig hur lång tid det än tar! menmen iallafall, förlåt syster, för att det blev att jag sov hos honom istället för dig :/ .. hmm vid halv 3 på natten sen så följde jag med syster till konsum typ, sen var det bara att gå ti vilbergen igen haha fett äckligt i den där stigen eller va det är, det känns som nån följer efter en.. menmen, när jag kom fram sen så drog vi typ direkt ifrån danne, vi satt o snacka lite osådär, sen drog jag nysten gina davve o freddie.. vi följde davve o gina hem ti davve sen så hängde jag o nysten med hem till freddie i typ 20 min eller nåt.. sen gick vi 3 ut o satte oss i solen typ vid halv 5 eller nåt haha, mysigt =) men sen orkade vi inte vara kvar mer efter typ 10 min haha.. så freddie gick hem o jag o nysten hem till honom.. vaknade typ vid 12 eller nåt oså låg jag där o kollade på nysten när han låg o sov, iiiih! sen kollade jag på tv också, sen vid 3 drog jag till syster, för det blev lite knas o tjaffs mellan oss, men det löste sig som alltid.. älskar dig mest! o nu är klockan 19:00 o vi har typ fixat oss o bara softat, vi ska ner ti willy snart o tjocka oss =) busungar vi är.. o så vet jag faktiskt inte vilken buss jag ska ta hem än, men det blir väl lite senare o när jag kommer hem ska jag ut o träffa emil en stund, ska lämna en bandana han fått av mej osådär! sen blir det hem o sitta vid datan eller sova! .. finns inte så mycket mer att säga, puss!


glöm aldrig att du är mitt allt, jag gör allt för dig michael, oavsett om du tror mig eller inte... men jag ska bevisa!



Rastegar - Allt vi kan    ; överbra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0