visst har ni saknat mig?

hela dagen bara försvann? borta sådär bara? hahaha nevars!
vaknade utav att jag inte fick plats mer i sängen utav boss?
jädra hund haha, usch jag saknar honom redan! helt tomt är det..

iallafall så tog jag halv 4 bussen in till norrköping, mötte upp linnea
o sedan drog vi till vilbergen, lite trevligt ställe sisådär, kanske inte!
vi gick iallafall igenom hela jävla vilbergen o letade efter nysten?!
han var INGENSTANS, vi kolla hos vänner, i centrum, överallt alltså..

men vi hitta honom inte så istället begav vi oss hem till linnea o myste.
tillslut fick jag tag i nysten så vi gick o lämnade boss i stan!

på vägen hem till linnea igen så börja vi sjunga galet högt, inte seriöst alltså,
men vi sjöng på rihannas låtar, vi ska göra cover har vi tänkt oss,
men ja, i det läget ska vi iallafall vara seriösa hahaha.. 

vi kollade på twilight 2, för er som inte sett den ännu, MÅSTE se den! 
i slutet skriker jag o linnea "ÅÅÅÅÅHH" haha så ni kommer nog oxå göra det!

tycker ni ens det är roligt o läsa vad jag gjort på dagarna? haha
har iallafall inget speciellt o säga.. men kan säga en sak, när jag hoppat av
bussen o är på väg hem till pappa.. så ser jag att boss bajs ligger kvar
HAHAHAHAHAHAAHAHA jag börja skratta för mig själv, för nån hade gått i det!
stackars den personen.. hahahahaha

okej, innan jag säger hejdå nu haha iallafall tills nästa inlägg, så vill jag bara
tacka sempan, eftersom jag vet att hon läser ;) o bara älskar min blogg (not)
o säga att jag älskar o saknar henne, moohahaha!

men vi hörs sen, puss!

nästan lite pinsamt hur jag såg ut? haha 07 tror jag det var.
sempan <3 kimpan


Kommentarer
Postat av: selma

tycker visst om din blogg din jävla pulla, de var väl jag sob bad dig uppdatera eller (H) ? hahaha, boss bajs.. jävla hundjävel HAHAHA. älskar och saknar dig med <3<3

2009-12-01 @ 00:43:33
URL: http://selmasedef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0