3 VIDEO:SAR från 04 & 05, på mig, selma, bäkka & min kusin! hahaha pinsamt

innan ni får se dessa videosar måste jag bara säga att jag är fan bästis med han i pizzerian, så jävla snäll är han! får gratis mat&läsk när jag vill nu, får även gå dit o röka vattenpipa när jag vill, sedan kan jag få lite cider ibland (a) hihi, snällaste är han, jag svär.. mycket skratt o prat med honom, han frågade även vad jag gillade för filmer o jag sa "skräckfilmer" han började as garva o frågade om jag sa "sexfilmer" omg jag dog av garv hahahaha! ayyaa, blev lite käk osådär, det var nice! men nu kommer video:sarna.. dö inte av garv! ;)

jag o selma i 4an el 5an, hahahahaha! selma spelar piano o jag ska
försöka "sjunga" nåt, så mobbade, hahahahahahahahaha miss u sempan <3


jag, bäkka & selma på halloween år 2004, HAHA lyssna min röst, jävla minifis
o kolla bäkka o selma, sånna sötnosar HAHAHAHAHA


min kusin Ida år 2005, hon var nyvaken o jag tvingade henne dansa eller nåt
HAHAHAHA stackars henne, kolla på henne fan, taski jag e.. hahaha miss u kusinen <3


hahaha, jaa.. det var lite videosar.. kommer nog mer imorgon, så jävla sjukt, dog verkligen av garv när jag såg dom! speciellt när selma o jag är i skolan o spelar piano o ska sjunga o shiet, fyfan.. sånna minnen!
jaja, vi hörs sen sötnosar :D pusss!

Kommentarer
Postat av: ida

WTF :O

2009-10-08 @ 20:49:28
URL: http://idaalundbeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0