är inte längre hel

o jag kommer aldrig att bli hel igen, nu är allt borta.. ser ingen glädje längre, allt har svartnat, vet inte vad jag ska ta mig till! har mått såhär en gång innan, nu händer det igen o kommer föralltid förbli såhär. det var du o ja, vi två, o vi sa föralltid.. nu finns vi inte mer o jag kommer aldrig att bli hel igen, för du var min andra halva! vill vara din vän för vill inte förlora dig helt, men hur ska jag kunna se dig som min vän när jag ser dig som min kärlek? .. allt vi sa, allt vi planera, allt vi skulle göra, allt vi gjort? det betyde så mycket för mig, men tänkte du någonsin på det? jag vet att du mår dåligt, men jag menar blir det bättre såhär? jag trodde aldrig detta skulle hända, trodde aldrig jag skulle få känna såhär igen, kommer nog aldrig klara av det denna gång, för jag ser ingen glädje utan dig? jag ser inget liv utan dig.. du hade mitt hjärta i din hand, du visste det, men du gick o kasta det iväg!

det vi bildat tillsammans, kommer alltid finnas kvar.. då, nu, sen, jag kommer alltid älska dig.

Kommentarer
Postat av: bbellahh

Gumman, beklagar verkligen. Även om vi inte känner varann så väl så finns jag här om du behöver prata!

2009-10-13 @ 16:06:46
URL: http://bbellahh.blogg.se/
Postat av: ida

:(

2009-10-13 @ 18:29:47
URL: http://idavakili.blogg.se/
Postat av: M.J

gumman, tänk at du kommer kunna komma över han så är du en bit på vgen <3

2009-10-13 @ 19:47:34
URL: http://maaryjanee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0