DAGEN I ORD...

det blev inget spela in låt med emil, linnea o jonas, det blev ingen hällestad o dricka, det blev inget träffa linnea heller.. blev helt enkelt på dåligt humör o det gick över till deprition, skitskitskit säger jag bara! att jag ska må såhär, få dessa perioder.. menmen, det är nått jag får leva med, är ändå rätt van.

ayyaa, vid halv 9 gick jag en promenad för mig själv o tänkte lite, vet inte direkt vad jag tänkte på, men ibland kan det vara skönt o tänka lite, o jag gick förbi ica så bsetämde mig för o handla en sallad jag kunde äta.. träffade även bella utanför, fick en varm kram av henne, hehe gulligt.. lux var också med, men som sagt dom drog lika snabbt som jag gick in på ica, ville bara hem snabbt igen, orka inte ens med människor överhuvudtaget.

när jag sen vart hemma ett tag o ätit, så ringer mamma o ber mig sätta mig vid datan, hon skickade massor med videosar på när patricia var liten.. jag fällde några tårar o tänkte tillbaka, så snabbt tiden går? o hon har blivit så stor, o även denize som snart är 2 år.. herregud, o patricia är 5,5 år.. jaa, lika snabbt som tiden går, hade jag redan satt på mig jackan o skorna, packat, ringt mamma, o var påväg emot nyhem! mötte även bella på vägen till mamma också, igen hihi, vi pratade ett tag eller ja kanske 5-10 min, sen började lux o dom tröttna, även min mamma, eftersom mamma kom o mötte mig, så vi börja gå hemåt!

nu sitter jag här hemma hos mamma, fick låna brorsans telefon så jag kan se ifall nån smsat eller så.. emil har ju tyvärr min laddare hemma hos honom.. jaja, nu ska jag iallafall gå in o prata med brorsan ett tag, sen blir det att kolla på dhw (desperate housewives), ny säsong, tummen upp på det, sedan sova, så jag kan vakna av mina systrars skratt imorgonbiti! =D

vi hörs kanske senare, annars godnatt.. pussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0