depprimerad

kan jag lova.. kan inte förklara i ord hur jag ens känner, vill bara bort, få börja om livet, födas på nytt, men ändå vara kvar.. jag har fallit ner igen o jag vet inte hur jag ska ta mig upp! snälla hjälp mig..

iallafall drog o träffa bella förut, så jävla länge sen :o min älskade bellut, våra minnen.. haha som vi skratta förut, ni förstår, vi satt o snacka minnen o saker som hänt, vi dog verkligen av garv, fick ont i våra magar, haha herregud, love u ma'darling.

jaja, just nu så ska jag väl prata ett litet tag till med folk på msn, skönt o snacka av sig lite, även om det inte finns så mycket o säga.. kanske blir film om ett tag, annars bara sova alltså.

nog med prat, nu mååååååste jag röka.. hejdå 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0