det är så jävla tråkigt, visst?

det tycker iallafall jag, och snart slår klockan 12 och vi går över till fredag.
o min statistik börjar höjas, grr sånt gillas ;) haha!

sitter iallafall o snackar med madelene på msn =D länge sen, mycket o prata om.
ska hitta nån dag snart som jag är ledig på så hon o ja kan träffas, ta en fika
hitta på nåt kul osv =) låter som att jag alltid är upptagen, hahaha men ni förstår.

iallafall, ska nog ta nåt att käka snart.. är jätte sugen på oboy, så blir att fixa det!
sen chilla vid datan och tillslut kolla på nån film, typ "beerfest" som Simon skicka.
har ni sett den? =)

jaja finns inte så mycket o säga, ska ta o smsa linnea snart och se vad hon gör.
vi hörs senare, pusspuss!

Kommentarer
Postat av: martin

så jävla bra film :P

2009-10-23 @ 02:31:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0