. . . . . . . .

du hade den ända nyckeln till mitt hjärta, men du kasta iväg den
jag förstår inte, du säger att du saknar mitt ansikte
jag kommer ihåg när du skulle säga att du hatar att jag brydde mig för mycket
jag sa att jag inte kommer tillbaka, så är det nu
du lurade mig en gång men du kan inte göra det två gånger
bara synd för dig, för du hade mig
visste inte vad jag skulle göra, men nu måste jag komma över dig
du hade en bra flicka, duktig flicka, du hade mig!
men visste inte hur du skulle behandla henne, behandla mig!

jag vill inte bli sårad mer, nej så jag sticker
varför agerar du sådär?
kan inte leva utan dig, men jag blir tvungen
människor gör misstag
men nu finns det inget mer, inget mer, inget mer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0