. . . . . .

"baby jag kan se hur du fortfarande gråter
du förtjänar inte detta, måste göra något åt det
baby, du måste lämna mig,
jag säger det för jag vill inte att nåt ska hända dig
det verkar som att jag aldrig kommer förändra mig
så för att finna din lycka måste du lämna mig
det gör så fucking ont, men jag vet att det är sant
jag önskar att vi på något sett att vi kunde leva tillsammans
men för o leva tillsammans, så krävs så mycket mer
än vad jag ger dig nu, kan bara be till gud
att denna saga på något sett får ett lyckligt slut
för både du o jag vet att du inte är lycklig nu
det är så mycket du skulle kunna få ut i livet
om du levde det ensam o inte hade mig i det
yeah, ja, jag lovar o svär, att jag menar det jag säger
för jag står för det här, vill inte stå i din väg
nej, jag vill se dig må bra
o jag vet att du inte gör det i det livet du e
du o jag har gått igenom allt i en resa på över 1000 dar
ändå ljuger jag, men jag har lärt mig det
att hur jag än förändrar mig nu, är du värd nåt mer
ja, du är värd nåt mer, något jag inte kan bli
här o nu får du tillbaka ditt liv"

Kommentarer
Postat av: Tommy

Vad är det han vill/måste göra som gör att ni inte kan vara tillsammans? =/

2009-10-13 @ 16:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0