får aldrig nåt svar

ska försöka berätta hur jag känner o hur jag mår.. pass på folk, pass på allt, pass på alla som bara tjatar för nyfikenhet! jag vaknar aldrig upp, jag ser ingenting, jag saknar lyckan som gör att jag kan stå på mina ben! helt svart när jag tittar, jag vill ha närhet o känna mig trygg men allting blåser bort.. försöker o prata men jag är bara tom, har fastnat där jag starta o jag börja ramla omkull, jag önskar något bra men gud hör aldrig när jag ber! tänk själv när tron är allt du har.. försöker att andas o le, men tårarna blir bara fler.. o har man nångång funnit nåt, så försvinner nåt annat, har aldrig fått den känslan att jag kan tacka gud.. vart är vägen o målet som jag måste nå? luften o kraften är borta som en gång fick mig stå.. alltid ledsen för saker som händer o hänt.
vet inte vad jag kan säga, det är så mycket just nu o jag känner mig tom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0