festen i text&bilder ifrån igår/inatt! =D

utgång vid 22, då jag möter upp bella, lux o ungefär 5-6 till.. vi drar oss till fest hemma hos stefan, tror jag han hette.. där även 3 andra till var, o sen kommer det lite mer folk! vi krökar lite osådär, har allmänt kul.. skrattar o pratar galet! sedan får vi reda på ännu en fest/efterfest, hoho.. så vi drar oss dit, lite konstigt folk? ne så ska jag väl inte säga, men absolut inte min typ.. jaja, vi var där ett tag o chillade, satt o snacka, drack lite.. sedan bar det av ner mot centrum o klockan börja närma sig 2 på natten o alla börjar bli isbitar.. vi är vid grillen så vi beställer lite mat också, o jag minns inte hans namn.. men det var en kille, en niggah, fett sköön, kolla såhär..
hon som jobba: vad ska du ha?
niggah: korv med bröd
hon som jobba: kokt eller grillad?
niggah: båda, hahahaha!
hon som jobba: båda?
niggah: jaa, lite kokt o lite grillad!? ;) hahaha

sen alla började as garva, haha så jävla sjukt alltså, men det blev iallafall en grillad korv, för ni som undrar ;) haha! iallafall, så stod vi där ett tag.. martin var även där så jag gick fram o hälsade på han en snabbis, sen bar det av hemåt.. vi gick till päroträdet, där dom sedan stannade o jag fortsatte hemåt, men vid netto här jag några sjunga o skrika, seriöst, jag trodde det var typ 8-10 personer där, men när jag går så ser jag bara en person? det är matte som går o sjunger för sig själv, hahaha fyfan vad jag garva asso.. så vi satt o snacka i 30 min eller nåt vid netto, sen följde han mig ända till porten, sånna killar ska det vara haha nemen, skitsnällt asso, verkligen.. o lite sällskap också, det är aldrig fel.. jaja, det var väl min kväll typ, nu kommer lite bilder:




Kommentarer
Postat av: emma

Hej!

Va kul.

Ja, väskan finns kvar :)

Maila mig på [email protected] så kan vi prata mer där



Mvh Emma

2009-10-03 @ 13:40:59
URL: http://alaemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0