FESTEN IGÅR/INATT!

klockan 20:00, utgång för mig o linnea! vi går o möter martin för o hämta våran platta.
sedan så frågar vi bruden som hade fest i närheten om vi kunde komma in (martin o alla jag kände var där) men nejnej, vi fick inte komma in? för hon kände oss inte, haha jävligt barnsligt det där.. så jag tog ett snack med en lukas o det blev fest hos honom ist, så stackars dig lilla gumman, försvann alla? ojoj, tråkigt.
iallfall, blev lite chilldrickande i början hos lukas, sen börja vi köra mullemu, tror jag det hette? aa iallafall, o ja o linnea, vi bara drack o drack.. o alla ville supa ner oss, helt sjukt, för sådär full har jag inte vart på riktigt riktigt länge! men det var kul, en massa sjunganden, dansande, skrattande, osv..
det var ju lite mys igår också ;) hahahahaha grr!
nej men iallafall, det var lite kort om igår, vid 2 tiden blev det att dra sig hemåt,
måste bara tacka för en underbart rolig kväll, har inte haft så kul på läääänge! pusss


Kommentarer
Postat av: ida

hahah aalla drog inte :D

lukasz, jonas o martin? ojjojojojoj

2009-10-18 @ 15:29:26
URL: http://idavakili.blogg.se/
Postat av: M.J

ehh ida ?

ne va fett många mer som kom,

och fina killar också mer än va

ni hade på eran skit fest majjjoouu !

2009-10-18 @ 17:19:29
URL: http://maaryjanee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0