folk som vill bli tagna seriöst men tar aldrig andra seriöst?

då det handlar om när nån mår dåligt, en riktig vän ställer upp? o jag ställer upp när min/mina vänner mår dåligt, men när det handlar om tvärtom, att dom ska ställa upp?
här har vi ett exempel, här ser man vilka som är ens riktiga vänner o inte:

jag menar vem ändrar texterna, av det man skrivit & gör narr av en? en vän skulle inte gjort det, utan finnas där ist.. o jag vill bara påpeka att det Simon skrev som en kommentar, blev jag jätte glad över, för det är ett klart tecken på att han bryr sig, o jag tycker då dessa 2 människor som faktiskt stått mig nära, ska ta åt sig! visst jag skiter i det, men herregud, hur omoget är det inte? get a life, pojkar små..

ville bara skriva av mig lite.. är inte ledsenär mer arg o irreterad!

Kommentarer
Postat av: vicky

Finns människor till allt , tur att du har folk som verkligen bryr sig också <3

2009-10-12 @ 17:16:11
URL: http://metrobloggen.se/ungmamma16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0