GODKVÄLL =)

kom hem för 1,5 timme sen.. men jag kan berätta om hela dagen ifrån början!
molly kom vid 2 ungefär, då jag försökte spela in, men det blev för mkt skratt.
vid 4 drog vi iväg en sväng, hemligt äventyr faktiskt.. mys med sånt, hehe.
sen vid halv 7 var vi hemma igen, då vi bara satt o tog det lugnt vid datan!
vid kvart över 7 så drog vi ut o träffa addis =D fett skön kille, jag svääääär.
bara att han är döv, så jävla synd om han, ja lovar.. hahahaha stackarn.
ne men vi chilla, gick ner ti centrum, träffa martin o alla dom, superduper!
sen vid 9 så drog vi oss hemåt, var hemma mellan kvar över 9 o halv 10, hih.
nu har jag bara pratat med Ritzman på msn, allvarligt prat men ändå inte.
riktigt skönt o prata ut, han är så snäll.. ska strax lyssna på en låt han gjort.

nej men nu ska jag fixa käk, sedan kolla på nya Wallander =) love it man.
kanske skriver ett godnatt-inlägg sen, annars hörs vi imorgon, pussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0