godmorgon

klockan är 10:30, o visst är det tidigt? iallafall mot när jag brukar gå upp.
ändå så vaknade jag 07:47 imorse, utav att mina systrar springer omkring!
okej, lite jobbigt, för det var lite för tidigt, men ändå så skönt, ja har saknar dom så.

nu har jag satt på vatten så jag kan bada, har inte gjort det på flera månader,
det är ju faktiskt så att jag hatar att bada men älskar att duscha..? japp!
men nu fick jag suget för o bada.. efter ska jag fixa ögonbrynen, måla naglarna, smörja in mig med bodylotion (som alltid), fixa pengar, sminka mig, ringa bäkka, o jaa.. lite till!

jag har saknat min michael så himla mycket =(
ska bli både roligt o mysigt att träffa han idag igen, hihihi.

jaja, nu kom jag på att jag ska slänga in en tvätt också!
vi hörs sen, puss o kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0