Godmorgon!

vaknade för 2 timmar sen ungefär, runt 8 iallafall.
jag tog ett bad direkt, men vad det inte jag som hata att bada?
jaja, bada det gjorde jag iallafall, men efter duscha jag i en evighet.

just nu så dunkar jag musik, haha klockan är typ 10 på morgon hahaha!
pappa kommer snart med mina pengar, mjaaou, i love money ;)
o jag är sååååå sugen på en sallad nu, så ska nog ner till ica o handla det.

idag? ja vad händer idag? ingenting, kanske dra in till norrköping o handla lite
om jag hittar nån rolig att umgås med, hihi.. annars blir det att dra ner på
centrum lite senare o ta en fika med mamma o sådär, träffa mina syskon.

har inte så mycket o skriva nu, o nu skrev manne på msn, undra vad han vill?
haha får kolla, vi hörs sen, pussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0