godmorgon, godmiddag, godkväll, godnatt

vet inte riktigt vilken jag ska använda, vill nog använda både godmorgon & godkväll
vaknade nyss.. o jag trodde jag skulle må bättre, men icke sa nicke..
min mage gör så ont, känns som jag ska spy.. väldigt ofräsht o prata om det, okej!
men vad ska jag säga? jag vill nog se på nån bra film, men vet inte vilken..
nån som har ett tips? var inte blyg, den som tipsar om en film, får en länkning :)
(även vilken kategori den är & lite handling..)


föresten.. haha fyfan jag är dum i huvudet.. men en minigris, minns när jag alltid ville ha en sån när jag var mindre, dom är ju så gulliga alltså :P haha.. ayyaa vi hörs sen, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0