guhdnajt

flumma nyss galet med linnea o micke på msn =D haha, men nu har båda gått o lagt sig o jag är vaken själv nu vilket innebär att nu ska jag fixa hem "Prison Break - The Final Break" det sista avsnittet eller om man ska kalla detta för en film, eftersom den är 1 timme & 23 min.. så himla tråkigt, jag älska pb!
aya, imorgon så kommer linnea till finspång o det innebär LnK-Time så move bitch ;)
vi ska på Emils spelning o jonas ska också uppträda =) kul för dom! efter vetja nt vad som händer, chilla med grabbarna o alla, sen ska linnea till sin syster o jag hem.
måste bara nämna att på söndag ska jag ju till mickepicke, så ska vi mysa äta lite god mat oså, hihi var bara tvungen o säga det, för jag vet att ni vill veta.
nejmen, godnatt allihopa, pusspuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0