heeeeeeej

klockan är ju 3 snart? herregud.. klockan går för snabbt!
har skit ont i ryggen idag, o det rycker i magen? knasigt
kom just på att imorgon ska jag till gynokologen, fyfan.. kommer dö?!
första gången, usch så pinsamt.. ae vill inte prata om det.
haha, så iallafall åt nyss våfflor, mumms.. ska nog kolla på film snart
eller gå ut till pappa o brorsan? vet faktiskt inte ens vad jag har lust med.
sugen på godis är jag iallafall? jag får inte nog av godis alltså!
idag ska jag även städa mitt rum, det står xider flasor, cola flaskor överallt.
o så är det självklart kläder här o där också, haha! måste fixas
just det, idag ska jag även ta ett skönt bad, har inte badat på länge.
jaja.. vi hörs senare, pussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0