hejdå

nu ska jag fly bort.. har fallit ner i tankar rejält
vet faktiskt inte hur jag ska ta mig vidare? o ni är trött på mitt tjat jag förstår det, men vad ska jag skriva när jag inte kan le, när jag inte kan skratta, vara glad på riktigt.. jag ramlar ihop, vet inte vad jag ska ta mig till!
o med dessa tankar, allt blir bara värre, men kan inte tänka på annat än "det" som inte längre är "nu"

förlåt, ni ska inte behöva lyssna, ibland är det sådär bara.. iallafall, senare idag så släpps min nya låt, har jag sagt det? aa det kanske jag har, men iallafall då har ni en påminnelse nu.

ska fly bort ett tag nu som sagt, orkar nt datan, orkar nt mina tankar,
orkar ingenting.. vi får se när jag kommer tillbaka
hejdå

Kommentarer
Postat av: Amanda

Kul med en ny låt! :D

2009-10-17 @ 11:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0