hello

som sagt, blev inget mer bloggande igår, eftersom micke inte gillar't.
hahaha, iallafall, vaknade vid halv 11, har duschat fixat mig o så
fick upp micke vid kvar i 3 - 3, jävla sömntuta han är alltså, haha.
snart kommer också jonte o manne hit, sen ska dom 3 ut o göra nåt.
så jag får sitta här sålänge o vänta, sen blir det att jag drar ut till dom oxå.

juste, en väldigt bra vän till mig har blivit misshandlad, igårkväll...
tycker så synd om han, förstår inte hur folk kan asso? vad får dom ut av vet?
usch, hatar sånt där.. det leder ingenstans, menmen!

skriver senare, pusspuss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

bra vän, typ inlägget innan skrev du massa om han :S

2009-10-12 @ 22:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0