hemma hos pappa igen

kom hit för 20 minuter sen ungefär.. fick skjus hem hit utav Simon, tack!
o det vill säga är min mammas man, haha, ayyaa..

pratade med micke förut, han var helt sönder lät det som! :o sjukt huhu
han sa att jag skulle komma med 8 el 9 bussen till han, så det är bara att vänta.
men jag ska ju även träffa molly ett tag innan, det var länge sen.
hämtar nog mina kläder då också, äntligen, verkligen äntligen haha!

nej men nu ska jag gå in o sätta mig hos pappa o kolla på tv sålänge.
jag börjar äta på godiset jag köpt till mig o micke nu, är så godíssugen..
det får duga med 1,5 liters cola hemma hos honom bara istället!

jaja, jag uppdaterar mig KANSKE ikväll, beroende på vad micke tkr =D haha
PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0