home again.

sitter o snackar med linnea i luren, alltd roligt.
inte låta henne gå helt ensam om natten, så jag finns i luren!

iallafall drog in vid halv 6 till norrköing, för att umgås med falle =)
faktiskt rätt nice, länge sen jag träffa han nu alltså.
vi drog först hem ti han o softa, sen blev det nån förfest i smedby.
efter drog vi förbi jay-toose (el va han kallas) så skön snubbe, jasvär.
det var en rolig dag/kväll iallafall, puss o kram på det! haha

just nu så fixar jag lite käk, är skit hungrig!!
blir att chilla ett tag framför datan o sen sova faktiskt.
för imorgon ska jag hämta linnea tidigt på morgonen o dra ti boxholm!
ska träffa min mormor o morfar jag inte träffat på 4 år ungefär?! hmm
det ska bli skiiiiiiiit kul, verkligen.. o så ska även min kusin komma.
i like it.

men vi hörs kanske senare, eller imorgon.. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0