hoooome!

ja, inte hemma hos mig, utan hemma hos ida!
vi drog  som sagt till maxi o shoppa loss =) detta blev inköpen:
- 2 BHar, en grå o en röd.
- blå cardigan
- grå tunika
- röd polotröja
- vita benvärmare
- guld halsband
- 3 par örhängen
är faktiskt nöjd, nu ska jag bara köpa lackleggings också! hittade inte det idag :(
men iallafall, efter vi shoppas blev det att käka kebab också, mumms.

just nu så sitter vi bara o tar det lugnt, sitter vid datan oså, kollar lite på tv o myser.
har även godis, mmhm, vet att ni vill ha ;) haha!

nej men nu ska jag nog ut o röka, jag uppdaterar mig sen, pussen.

Kommentarer
Postat av: ida

<33333333

2009-10-20 @ 21:26:16
URL: http://idavakili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0