hur kan du verkligen bete dig sådär..?

du är iskall, du beter dig som en idiot, JA!!!!! exakt som en idiot.........
förstår mig inte på dig, jag är ingenting för dig så vad fan är det jobbiga?
BULLSHIT, DU ÄR BARA SÅ AVUNDSJUK PÅ MIIIIIIIIIGGGGGGGG
jävla idiot, jag önska ibland att jag aldrig i hela mitt liv träffade dig...
vill inte ha det såhär, vill inte ha dig i mitt liv på detta sett, du tror dig för mycket!!!
du tror verkligen du kan göra vad du vill med mig o att jag ska lyssna, haha
men fuck uuuuuuuuuuuuuu, gör vad fan jag vill.. o jag hoppas en dag
jag hoppas mer än allt att en dag ska du börja gråta, verkligen GRÅTA
att du ska vara så sååårad att du tappar lusten att leva, för en stund o få känna!
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHH LACKAR, FÖRSTÅR INTE HUR DU KAN :'((( :@

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0