FINSPÅNG ÄR ÄNDÅ KÄRLEK

o ni får ta det hur ni vill, men i finspång är alla sig själva, man kan säga vad man tycker o tänker utan att nån ska slåss eller aggra, bli sur eller ledsen.. för ingen menar något dåligt, alla accepterar alla!
okej visst, så kanske det är i norrköping också? o i alla andra örter, städer osv.. men i finspång har jag inte vart med om på det sättet dom/vi är här, i love it, hehe.

iallafall, vakna för ett tag sen, ska snart käka sen ta en dusch, det behövs.. efter kommer väl typ linnea hit, så ska vi fixa oss osådär, sen ska vi hem till emil, där även jonas kommer vara så blir det nog att spela in en låt, riktigt roligt, så det hoppas vi på!

mer? hmm.. ja, just det! vi ska åka till hällestad ikväll, jag, linnea, emil, jonas, o ja.. jag orkar inte ens rabbla upp alla namn, it's party time, haha.

nej nu ska jag ta nåt att äta, sen duscha.. vi hörs senare, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0