Jacko (Ayoknas) Ft. Jakkish - Långt farväl

satte på denna låt o minnerna bara svepte förbi...
får tillbaka alla dofter, ljuset, glädjen, dagarna!
kan känna för stunden låten är på allt som var då.

riktigt sjukt ibland att man faktiskt kan göra det.
usch, har nog inte riktigt kommit över han än..
men det är klart, det har bara gått 1 vecka o 4 dagar..
det gör ont, men jag vet att detta är bäst!
trodde du var den rätta för mig, vi lova varandra, men det sveks.
det är bara en klar förklarning på att vi inte var menade.

nej men gud, vad skriver jag om? visst jag saknar oss..
men vet inte om jag saknar dig, det är nog oss!

iallafall, alla killar är väl skit? jo jag tror nog så, höhö
ska nog bli lesbisk, nån som jooooooooinar? haha =D
PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0