jag har gjort en förändring.. vad kan det vara?

förlåt för jag inte skrivit någonting, men idag kan jag faktiskt skylla på att jag är sjuk, ja usch, jag är faktiskt sjuk.. feber, hosta, halsont, kallsvettningar, o ont i hela kroppen!
jag hoppas att jag blir bättre snart, ni med va? hehe bra det.

nej men iallafall orkar inte skriva nåt brev, kan iallafall visa två bilder..
jag har klippt lugg! jajamensan, det kan ni skriva upp =)
kände att det behövdes en förändring, o nu är det gjort
skit dåliga bilder, det syns även att jag är sjuk.. usch, men här är dom iaf:

nej nu ska jag krypa ihop i soffan med täcke o kudde o kolla på tv med papii!
vi hörs kanske senare eller imorgon, pusspuss.

Kommentarer
Postat av: selma

fan va fint de blev :O

2009-10-23 @ 00:32:53
URL: http://selmasedef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0