jätte dålig uppdaterning..

så jag ber om förlåt för det, haha.. hoppas ni ändå kommer läsa min blogg vardagligen ändå :) för jag ska bli bättre nu!
iallafall, tar det lite kortfattat dessa dagar.. åkte till norrköping som sagt i måndags efter jag var på gyn, o det gick även jätte bra där! sen när jag kom till norrköping blev det att dra till jonte där micke var o även ludde, nice nice! dom drack lite osådär, så det var kul o se dom sådär, även om det nästan är varje gång haha nevars.. blev massa mys med älsklingen iallafall!
tisdagen blev spenderad hemma hos micke, utan micke, men istället med agneta, mys.. vi kollade på massor film o tv, o självklart snacka vi massa skit o skratta galet, alltid kul med agneta kan jag lova o till kvällen sen så kom micke hem o ludde var också med, han sov där! blev att kolla på film med dom sedan sova.
idag, ja då vaknade jag, micke drog till skolan, sen blev det lite tråkiga saker, vilket jag inte behöver nämna här, ingen behöver ens fråga, för jag kommer inte berätta, sen träffade jag linnea, kände mig taskig om jag inte gjorde det, vi pratade massor o skratta galet, alltid kul med min bästavän :)
jaja, det var mina dagar i norrköping! uppdaterar mig mer sen, pussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0